Timisoara

Niciodata nu am privit Timisoara ca pe un oras frumos, de ce? Cred ca din simplul fapt ca il privesc zilnic si nu mai reusesc sa descopar frumosul in el. Ciudat, sunt banateanca (faloasa, plina de mine, orgolioasa,demna si plina de mandrie cand spun „Banatu`i fruncea”) si am recunosc intr-o zi ca e mai frumos Clujul ca orasul meu natal. Imi retrag cuvintele, din doua motive..: e prea frumoasa viata in Timisoara iar al doilea azi chiar am descoperit ca Timisoara este intradevar un oras deosebit.Imi place orasul noaptea, si nu pentru ca ziua dorm si noaptea ma plimb ci pentru ca luminile sunt amplasate atat de bine incat atunci mi se pare mie ca exprima ceva aparte.

Azi vorbeam cu o persoana draga mie, cum ar fi daca Timisoara si Clujul ar fi in acelas oras?Dupa parerea mea capitala Romaniei, nu i-ar lipsi absolut nimic.Da, deci cum ar fi sa amestecam un banatean cu un ardelean?omu perfect..”banatu`i fruncea”, „ardealu`i mintea”, imbina sclipirea ardeleanului cu atitudinea banateanului si chiar ar staluci.SI sa nu deviez de la subiectu meu, da, Timisoara chiar e frumoasa, parcuri multe, un centru atat de bine pus la punct, Catedrala si vestita Opera a Timisorii, Piata Unirii, Piata Traian, Lacul din Dambovita si normal, fiind tanara nu pot sa ma abtin sa nu spun ca distractia e pe cinste, Heaven, No name, Club 30, Maximus, Lemon, Happy sunt doar cateva dintre cluburile in care vineri si sambata te poti simti bine cu usurinta, sau locuri in care sa servesti o cafea pentru a te relaxa in mijlocul zilei, Bollywood, Smile, RedTir (aici imi place mie, e tot rosu:P).Nu vreau sa intru in detali istorice, geografice, climatice si etc sunt lucruri care sigur se stiu.Banatenilor, hai sa ne mandrim de orasu nostru ca asta stim cel mai bine:).

E vechi filmuletul dar e singurul pe care l-am gasit din pacate, Timisoara arata mai bine decat cum e prezentat in acest documentar.

Un comentariu (+add yours?)

  1. PiticStyle
    iul. 07, 2008 @ 23:08:01

    Intradevar Timisoara este peste celelalte orase si diferenta se vede cel mai bine la mentalitatea omul incat la noi e altfel, e mai curatenie decat peste tot si oamenilor le pasa de oras aparand-ul verbal in orice ocazia.

    Frumoasa prezentarea de englezul sau americanul respectiv!

    Răspunde

Lasă un comentariu