Smile..

Ieri, o zi ca alcolisti :))..fara nici un pic de rusine dupa doua zile in care am stat in pat cu ceaiul si aspirina „saracului”, lamaie cu cosul si miere din toate albinele lumii am iesit cu Bau (Andra), si Tiganu meu (Shoa). Cum se poate altfel decat cu berea care face burta, cu beck`s lemon la galeata ca nu-i mai poti zice pahar cand torni in tine patru beri intr-o ora, sprinturi la bere cum glumeam noi..ca in zilele bune dar, evident, lipseau, lipsea lumea din amintiri, eram doar 3 cand altadata trageam doua mese ca nu aveam loc si faceam galagie de nu puteau sta oamenii langa noi ca nu se intelegeau. Lipsea Cata, care e in tara si nu o iert ca si-a gasit altceva de facut si nu a iesit cu noi, surii(Ciupa), lipsea Vip`ul mic de Ozana, Karla, Karla, Karla fara numar, Aly, Tina, Kitty..etc, multa lume :)..insa, a fost bine..am intrat lucide am iesit euforice si cu un gust placut de beck`s lemon care-i mai dulce cand e baut cu Bau, si votka e dulce cand o beau cu ea sau..chiar palinca =))

Si daca e soare, e unirii, e barul meu rosu cu srumiere smechere cu pereti scrisi in citate siiiii…pentru ca berea are gust  :))

2 comentarii (+add yours?)

  1. onlyasoul
    Apr 24, 2010 @ 07:58:17

    aaaaaaaaaahahaaaaaa asta`i rasul tau tzigane :))) uf ..ce mai zi .. k nu mai vroiam sa se termine :)) Dar a fost frumos .. uh … next ! 😀 :*

    Răspunde

  2. Icenblue
    Apr 25, 2010 @ 19:39:14

    bine k nu m`ai pus printre ultimii…:)))

    Răspunde

Lasă un răspuns

