Things that I love..i`m addicted:D

Ador delfinii…:)

Tot timpul cei mai buni :)) : Zodia :X

Eu si ea? Inseamna ca e o dimineata aromata 😀

Prea bun sa fie si frumos : caramel !!

Ciocolata la care n-am cum sa-i rezist.

Buzele ma…ah..si daca nu e macar o bomboana pe zi, inseamna ca n-am trait :))

Always chill when I hear the sound of chill out music !!

Eleganta : Orhidee..nu ma omor cu florile dar ele imi plac.

Nu am rabdare dar invat…port citatul asta in gand peste tot, in fiecare zi.

Jucarie, mereu in adrenalina !

Love them !!

Nu stiu cine poate fara, dar eu nu !

Jocurile de relaxare !

All sport`s !!

Make me laugh ..and im yours:))

Love to be loved and love you….Im still looking for my soul mate 🙂

Freedom !

Gucci rush…more than perfect 😀

5 comentarii (+add yours?)

  1. bogdan
    Noi 02, 2010 @ 23:38:40

    cautam o poza marfa si am gasit ceva mai bun de-atat: un blog. sper ca nu te superi ca ti-am furat o poza de aici 😀 prea tare postul, oricum!

    Răspunde

  2. Emma
    Iun 12, 2011 @ 14:13:03

    mijto

    Răspunde

  3. Love
    Feb 28, 2012 @ 15:16:11

    pune poze mai faine astea nu cine stie ce

    Răspunde

    • andaaa
      Mar 31, 2012 @ 00:08:34

      Ti-am acceptat commentul doar pentru ca trebuia sa-ti atrag si eu atentia..”astea nu SUNT cine stie ce”..sa nu ma mai corectezi la greseli gramaticale pana nu iti pui tu la punct gramatica. Sunt o groaza de poze mai frumoase, nu te obliga nimeni sa te uiti la ale mele.

      Răspunde

  4. Dory
    Apr 09, 2012 @ 06:41:28

    Pozele sunt foarte frumoase, ai un suflet frumos. Sper sa-ti gasesti soumate-ul si oricum, sa fii fericita

    Răspunde

Lasă un răspuns

