Iubirea..

Iubirea este o emotie esentiala sufletului nostru, insa acest lucru nu inseamna ca este obligatoriu sa o traim cu totii. Neputinta de a iubi poate fi consecinta unei nevoi de protectie interioara. Intrucat iubirea este asociata cu experiente negative, pentru anumite persoane devine esential sa evite suferinta. Exista apoi persoane care au o anumita imagine ideala în ceea ce priveste iubirea, ceea ce ii impiedica sa aiba experiente reale. Alte persoane isi doresc iubirea, dar nu au gasit-o. Sunt oameni care se iubesc prea mult pe ei insisi, iar acest lucru ii impiedica sa vada si sa puna pe altcineva mai presus de propria fiinta.Sau ceva din interiorul lor nu le da voie sa se iubeasca pe sine si,in consecinta,nu pot iubi la randul lor si simt nevoia sa se insingureze.

4 comentarii (+add yours?)

  1. vlad
    Feb 28, 2011 @ 21:06:01

    ce imi place fraza asta: „Sunt oameni care se iubesc prea mult pe ei insisi, iar acest lucru ii impiedica sa vada si sa puna pe altcineva mai presus de propria fiinta”…si cat ii de adevarat

    Răspunde

  2. rfdangel
    Mar 01, 2011 @ 13:48:14

    „Sau ceva din interiorul lor nu le da voie sa se iubeasca pe sine si,in consecinta,nu pot iubi la randul lor si simt nevoia sa se insingureze”.
    Oare de ce imi pare asa cunoscut? :))
    E lasa ca merge si fara 😛 =))

    Răspunde

  3. andaaa
    Mar 02, 2011 @ 09:25:26

    Cam toti oamenii se integreaza in una dintre afirmatile de mai sus…si toate pot fi depasite daca nu ne adaptam si ne camuflam in propria „stare”…exemplu tau zice tot. ” E lasa ca merge si fara”…:)
    Sunt un bun „comentator” si plina de sfaturi..dar si eu la randul meu am o problema, mereu sunt nemultumita de „dragoste”..ori ma tem de ea cand imi fura mintea ori ma cred mai sus de ea si nu ma multumeste :)..da-mi tu sfatul, daca eu ti l-am dat..

    Răspunde

  4. rfdangel001
    Mar 03, 2011 @ 07:57:39

    Sfatul meu? … Nu mai purta asa mult grija pe umeri, cand nu e cum vrei tu, invata ce nu a mers si mergi mai departe, nu trebuie sa stai sa plangi, bucura-te ca a fost. Dupa cum chiar tu spui, cand dragostea nu mai e cum iti place, cazi, ridica-te repede, scutura-te si mergi mai departe pana gasesti ceea ce iti doresti. Stiu sigur ca tu poti asta 😛

    Răspunde

Lasă un răspuns

