Macii…


Am libertatea sa-mi aleg, sa calc fiecare fir de mac si sa descopar pamantul real si rece sau langa fiecare fir de mac sa strang o amintire in plus? Aleg sa fiu colectionar de amintiri iar toata colectia va fi plina de tine.

Azi, mi-ai zambit de doua ori in plus, nici macar na-i habar ca am o pasiune sa-ti numar zambetele, ah..si sa sti ca macul la care i-am promis amintirea de azi e putin mai fericit decat cel de ieri, pentru ca ieri am discutat doar despre dor si a reusit sa stranga melancolia noastra in amintirea lui.

Si sa ma intorc la macii mei, defapt ai tai sau…sunt toti ai nostri. Iti dau voie sa sti de ei dar n-ai voie sa alegi amintirea pe care o primesc. Toti vor fi plini de tine, toti iti vor purta numele, singura diferenta intre ei fiind trairea. Si am sa le impart pe rand, unul iti va purta zambetul, altul privirea, altul putin din mangaierea ta iar altul cea mai simpla imbratisare… siiii, am sa le mai dau sa-mi poarte cuvintele cu care ma alinti sau cu care iti place sa ma superi. La cel asezat in centrul lor care reuseste sa aiba parte de frumusetea soarelui si de lumina o sa-l las sa aiba ca amintire sentimentul de liniste care-l traim cand suntem impreuna. Am sa-mi aleg si unul senzual, nu cred ca printre maci a existat vrodata imaginea senzualitatii dar va trebui sa-ti poarte sarutul. Cui ii dam o noapte de dragoste? celui mai salbatic sau celui mai romantic? Rad, n-ai voie sa alegi, doar eu am voie…asa ca ii pun unul langa altul si pastrez o noapte pentru fiecare, nopti in stiluri diferite…mai am maci, mai am si amintiri, mai am si multe din tine dar nu le impart  atat de repede si atat de usor.

Toate prind viata de dor, ma intind printre ei si ii las sa-mi vorbeasca despre tine.

Lasă un răspuns

